Thursday, May 14, 2009

Bad News

Posted by NaZa at 11:51 AM
kak ipar aku gugur.. huhu.. suppose kandungan dia lebih kurang cam aku je.. 4months camtu.. expected due end of october or early november.. sian abg aku.. nangis dia.. yela.. anak 1st kan... maybe sbb penat kot.. akak ipar aku ni keje nurse kat wad orang2 tua.. kadang2 kena keje shift malam, bukan kadang2 rasanya macam selalu je.. pastu orang tua kan, xkuat mana, nak pi toilet ke, mandi ke, kena la tolong angkat.. maybe sbb tu kot dia penat.. dah la kurus cam aku gak. hihihi.. malam b4 tu ok je, bangun pagi tu gugur.. aku xtau cite detail lagi..

cite lain plak.. skang ni tgh operasi diet.. bermula sabtu lepas... tp bukan utk aku la.. apakehal aku nak diet tgh ngandung2 ni kan. hihih. utk hubby.. sejak balik dari langkawi, badan dia macam dipam2.. huhu.. so skang ni tgh wat diet plan utk dia.. malam2 aku masak nasi sket je. selalu aku masak 2pot. skang ni 1pot je.. so xde tambah2. hahahah.. makan kena b4 kul 8malam... pastu aku ada belikan product utk kurus gak. tgk la keberhasilannya.. tgk betapa baiknya isteri dia ni, nak jaga kesihatan dia kan.. sanggup kuar duit sendiri..... :) yela.. org yg gemuk ni bleh menyebabkan byk penyakit nak dekati.. aku xnak la camtu.. prevention is better than cure kan... pastu aku call dia or skype tanya dia breakfast n lunch makan apa.... haha. mesti opismate dia cakap aku ni queen control.. wakakakakka...

** tgh majuk ngn hubby.. dia tak ikut diet plan aku tu.. ishhhh

3 comments on "Bad News"

zaireen said...

hahahahha..ckp kt abg mlm x yah mkn nasi la..mkn roti je.

kirana on May 14, 2009 at 12:16 PM said...

1.oo yg baru kwen aritu ek..tadak rezki lagik..rasanya sbb keja kuat kot..mcm kawan aku..kena keja smpai mlm..pastu gugur..

2.hehehe baguihnya isteri...
en faiz sila la ikut diet plan pn naza tu..dah sponsor lagi tu..
setuju ngn komen atas tu..makan roti jer mlm2..roti gardenia tu kan ada mcm2 jenis yg low fat,sedap2 lak tu

faiz on May 14, 2009 at 1:43 PM said...

takziah pada abg iparku, semoga banyak bersabar..

terima kasih semua,
tgh follow plan wife...tp klu xleh wat keje sbb lapo camner lak??

sian fakhry xnak makan kalu papa dia xmakan...

 

MySelf MyView Copyright © 2009 Paper Girl is Designed by Ipietoon Sponsored by Online Business Journal