Thursday, May 7, 2009

dinner day-2 at rasa restaurant

Posted by NaZa at 8:58 AM
nak makan kt wan thai, xtau jalan lg.. so aku decide nak makan kt rasa restaurant je... dekat je ngn hotel aku tu... tepi pantai cenang.. lagipun rasa penat tu still ada, so pi jela yg dekat... segala tempat makan n tempat nak melawat kat langkawi ni mmg aku yg decide sbb aku dah survey kat forum cari. hihi... diorg cakap sedap n a bit pricey la..

fakhry masa baru sampai.. elok je dia.. pastu nak bangun .. huhu
nampakkan ke'tensen'an papa dia melayan. hahhaa

mak ngn abah... sib baik xlama sangat tunggu order..
ketam masak cilipadi kot. tp nama glamer kt menu tu xingat dah. hih. tp pedas giler.. recomended menu oleh waiter kat situ

sikit giler nasi kan.. sib baik perut aku kecik je.. n aku lebih meratah lauk je..

sayur campur

lobster butter egg. xde la sedap mana.. tp nak try rasa .. recommended menu oleh org lain
ayam bakar

tomyam campur
fries utk fakhry... tp bukan dia makan sgt pun.. sibuk main mangkuk.. huhu

seme menu aku amik medium size je. lgpun mak abah aku mmg xmakan byk.. klu order byk2 kang xabih membazir.. tp xpernah la xabih.. sbb ada org tu jadi dbkl. hahah.. sbb aku xnak dia bertambah berat badan, kena la order ngn kuantiti yg sket.. :p tp mmg mahal la sket tempat ni.. utk merasa bleh la... sedap tu, xbape sgt pun.. tempat mmg exclusive la.. suram je.. nyamuk pun ada.. siap kena letak ubat nyamuk bawah meja .. hihih

lepas dari makan, balik bilik.. zzzzzz...

3 comments on "dinner day-2 at rasa restaurant"

bie on May 8, 2009 at 10:07 AM said...

wah..lawanya udang tu,,tp xpe..aku xmkn ..hahaha

kirana on May 8, 2009 at 12:24 PM said...

HIIKS..MMG TENSEN MUKA PAPA DIA HAHAHHAHA


BESAQNYAAAA UDANG TU

NaZa on May 9, 2009 at 7:36 AM said...

bie - bukan ke udang beso2 ni bie makan.. :p

ana - udang beso, duit pun beso la.. hihih

 

MySelf MyView Copyright © 2009 Paper Girl is Designed by Ipietoon Sponsored by Online Business Journal