Monday, May 4, 2009

Langkawi- Day 1

Posted by NaZa at 4:46 PM
aku nak update pagi td. tp gambo dlm pendrive tinggal dlm kete... henpon pun tinggal kt umah... so aku tulis jela.. klu rajin aku masukkan gambo kendian.... tp mesti seme dah sampai kt langkawi kan.. aku je ketinggalan.. gambo pun dah basi....tp xpela.. utk kenangan aku je.. hihih


jumaat malam sabtu, fakhry demam lagi. huhuh. riso je aku.. tp petang tu dia dah ok. flight aku pukul 9.15malam. sib baik xdelay... suh mmbr asben antokan... sampai kt lcct 8.15mlm. yeee... aku naik airasia je.. tu la yg paling murah. hihih.. skang ni airasia mmg dah bg siap2 seat masa kite check-in. sape2 yg dah beli seat, bleh masuk awal... so yah la nak berebut beratur masa diorg bukak pintu nak berlepas tu.. n pergi-balik aku dapat hot seat yg rege rm20 tu.. jimat duit xyah nak beli kan.. tp sib baik aku dapat seat sederet ngn mak ayah aku. klu sorang dok nun sana, sorang nun sini susah gak.. *1st time aku naik flight... hihihi, excited la jugak cam fakhry..

dalam flight, mmg menguji kesabaran sket la sbb ada anak kecik ni. fakhry excited lebih nak jalan2 dalam flight. huhuh... sib baik masa awal2 je. bile dah start gerak, aku marah 'sket' terus dia diam je bile aku riba dia...bile sampai airport langkawi... masa tunggu bag, dia sibuk plak nak menolak stroller dia.. sib baik org xramai, sbb flight last sekali kan... so biarkan je dia main sorang2.

sampai langkawi pukul 10.30malam... hubby terus booking kete. nissan latio je... 4hari-rm320. kete pun baru je lagi.. sib baik hubby dah pi langkawi b4 ni kan.. so xde la terpinga2 nak cari hotel malam2 tu... aku sewa kt nadia's inn comfort langkawi. hotel budget. murah2 je utk tido2 je... kang sewa mahal2 xnak kuar bilik plak kan. hihi..

*pic aku google je, ni bukan kete sebenar yg aku sewa, tp lebih kurang camni la

lepas check-in hotel aku terus tido. xlarat nak melayan fakhry, sibuk naik turun katil.. jakun.. sbb aku xpernah la bawak dia jalan2 kan.. dulu2 masa pi cameron dia baru 6bulan, xtau apa lg... lewat gak dia tido, hubby la kena layan...

gitu la cite 1st day aku kt langkawi... b4 tido aku dah diskas ngn asben itinenary utk hari2 berikutnya berdasarkan map yg aku amik kt airport langkawi tu, supaya masa digunakan sepenuhnya...

2 comments on "Langkawi- Day 1"

kirana on May 5, 2009 at 9:36 AM said...

owh dah kasi seat ek..asal ko dpt free lak ek?
best tak latio?mmg baru la latio..
ok la rate tu..

NaZa on May 5, 2009 at 9:58 AM said...

ana - aku org last yg check-in. n hot-seat tu je yg tinggal, so diorg bg la kitorg duduk free. xkan nak suh bayo plak kan. hihih

latio tu best la sket dr pesona. hihi

 

MySelf MyView Copyright © 2009 Paper Girl is Designed by Ipietoon Sponsored by Online Business Journal