Monday, May 18, 2009

mandi-manda di PD

Posted by NaZa at 11:17 AM
hari sabtu yg penat... seme bangun awal.. ngn fakhry sekali... bbrp hari b4 ni adik ipar call hubby, nak mintak tolong angkut barang.. dia dah abih study kt UTeM melaka... setelah berhempas pulas belajar kan. hihih tahniah2... pasni, rajin2la anto resume...

aku bertolak dari kl pukul 11 camtu.. lambat gak. ingat nak bayo duit maintenance LA tu. bile sampai tgk tutup plak.. ish.. nyusahkan tul.. dah sah2 terpakai duit tu kang utk shopping huhuh... sampai sana dalam kul 12. dalam otak nak ajak hubby jalan2 melaka.. pasni mesti susah dah nak singgah.. tp pastu kitorg nak kena pi PD plak, anto meja n brg2 yg adik dia nak pakai kt poli PD tu.. so cancel plan aku tu.. kemas2 sket.. angkut barang, perut dah lapo.. tp kitorg plan nak makan kt PD jela ngn adik dia sekali.. penuh bonet ngn seat belakang... adik ipar aku pi PD naik moto dia jela... memula aku malas gak nak ikut. tp sian gak kt fakhry nak kena tinggal kan... sakit punggung aku dok lama2 dalam kete + melayan kerenah si fakhry.. dok 'pijak' perut aku.. ishhh...

kul 2 lebih camtu, bertolak dr melaka menuju ke PD plak.. sebelum tu, sempat gak merempat 4bijik buah pelam kt umah sewa adik ipar. ekekek.. org sebelah punya.. meloyot2 buahnya.. terliur aku. pulak tu dia cakap, owner sebelah umah tu ckp kalu nak makan amik jela. ekekke... sampai PD kul 3.. lepak2 jap, terus carik tempat makan. perut ku dah berkeroncong, dangdut ngn irama rock sekali... pusing2 last kitorg makan kt ayam panggang batu 4 - cowboy place.. menu utama ayam panggang jela.. xde la plak sayur2 ni.. tercekik aku.. tp ayam dia x muak la makan cam ayam kfc tu..

lepas makan seme.. singgah beli buah lychee ngn durian, terus pi pantai telok kemang.... masa utk mandi.... tp aku xmandi pun.. yg lelaki2 sahaja... xde tempat nak tuko baju lgpun...
fakhry suh papa dia baring dalam air..
pastu dia pi kaut pasir baling ke papa dia.. pandai tul...tgh mengutip batu, pastu baling ke dalam air..



kul 7.30 camtu kitorg bertolak balik ke KL. tido kepenatan fakhry dalam kete...

2 comments on "mandi-manda di PD"

kirana on May 18, 2009 at 3:12 PM said...

tak panas ek aritu?

hihi air PD colornya :)

psst..berani lagik tu gi tempat public :P ekekke

NaZa on May 18, 2009 at 3:40 PM said...

ana - aku gi mandi yg tempat xramai org. adik ipar aku yg tunjuk tpt tu...

air bersih cuma pasir tu warna cam kelabu coklat.so jd la xbape bersih.. hihiih

 

MySelf MyView Copyright © 2009 Paper Girl is Designed by Ipietoon Sponsored by Online Business Journal