Friday, May 22, 2009

rm10 sahaja...

Posted by NaZa at 9:02 AM


semalam mmbr keje giant kinrara call, bgtau susu dutch lady paket yg lama 1.2kg tu rm10 je 1paket.. sempat la suh dia rembat 5paket.. expired date bulan 4 thn depan... nak suh beli 10 macam byk la plak kan... normal price rm20...

pastu pampers mamypoko ngn huggies rm10 gak.. tp yg ada below 20pc satu paket la...
tp xsempat suh dia rembat sbb dah abih.. yg sempat kirim huggies ultra rm10 - 18pc.. dapat la 2...

total seme rm70 je... jimat2....

8 comments on "rm10 sahaja..."

shahi said...

jimat sungguh.... untuk staff ker?

bie on May 22, 2009 at 2:02 PM said...

kalau ada lg es-m-es..sini ya...leh tumpang skaki hahahaha..a'ah tp utk staff je ke...ke sale?

NaZa on May 22, 2009 at 2:13 PM said...

shahi - utk seme... tp xde plak dia iklan kt mana2..kire nasib2 la kot..

bie - susu ngn pampers bie nak beli utk apa? tunggu ada anak dulu la.. :p

bie on May 23, 2009 at 12:25 PM said...

naza:bukan nk beli susu pampers la...hahahhaa...pergi beli benda2 len...ke sale tu utk susu pampers je sbnrnya? hahahaha

bie on May 23, 2009 at 12:25 PM said...

naza:bukan nk beli susu pampers la...hahahhaa...pergi beli benda2 len...ke sale tu utk susu pampers je sbnrnya? hahahaha

noniey alias on May 25, 2009 at 1:07 PM said...

biar betul murah sampai camtu.. kalau aku mesti rembat 9 paket..hehehehe.. drypers yang harga 31.00 tu aku rembat 9 paket tau.. sebab bukan senang nak jumpa yang murah2 nih

Umie on May 26, 2009 at 1:55 AM said...

murah betul tu... memang untung beli bila waktu2 offer mcm nie kan...

NaZa on May 27, 2009 at 10:48 AM said...

bie - xpi mana la tau sale utk apa kan...

noniey - masa tu hujung bulan, mmbr aku pun tgh bulan gelap.. dah la pakai duit dia dulu.. xkan nak rembat byk2. hihihi

umie - bile dah bertambah keluarga ni mmg kena pandai cari tempat2 yg murah..

 

MySelf MyView Copyright © 2009 Paper Girl is Designed by Ipietoon Sponsored by Online Business Journal