Wednesday, May 20, 2009

tiada lagi hanya satu siaran sahaja..

Posted by NaZa at 9:42 AM
setelah hampir 3tahun kot hanya tgk tv3 je kat rumah dgn 'agak' clear dan tgk jugak channel lain dgn garisan2 tambahan bercampur dgn dangdutnya di kaca tv.. akhirnya semalam dapat la tgk berpuluh2 channel lain walaupun setiap channel hanya 5min pastu tutup. hihih. yeee.. aku telah pasang "macam-macam ada"... haha malas la nak promote kan bukan dapat gaji pun.. :p.. n aku tau org lain seme dah pasang kt umah diorg..

aku bukan apa, segan sbb klu org datang umah especially sedara mara hubby, asyik tgk tv3 je.. tu pun jenuh nak alih2 wire supaya clear siaran.. bosan-bosan kan.. klu mak ayah aku xpe, diorg bukan suka tgk tv.. hihih

4 comments on "tiada lagi hanya satu siaran sahaja.."

kirana on May 20, 2009 at 10:02 AM said...

hihihihii

taniah2 hahahaha
pasni bg fakhry tgk 613

bie on May 21, 2009 at 9:01 AM said...

hahha..tahniah la ya..pasni mcm2 leh layan hahhaa..aku mcm setia pd siaran yg perlu cabut psg pusing2 arial(btl ke eja ni haha)...

NaZa on May 22, 2009 at 2:15 PM said...

ana - fakhry x heran lg ngn kartun2 ni.. xtau la 2/3bulan lg kan..

bie - ari tu beli arial pun xde fungsi apa2. membazir duit rm20. hhii

noniey alias on May 25, 2009 at 1:08 PM said...

lepas ni layan af je lah ko..hehehe

 

MySelf MyView Copyright © 2009 Paper Girl is Designed by Ipietoon Sponsored by Online Business Journal