Friday, June 12, 2009

21 weeks....

Posted by NaZa at 10:44 AM
hari ni pi check pregnancy ngn hubby.. awal2 lg dia dah tanya bile nak scan...
motif utama, masa ni gender insyaAllah dah bleh tau...

berat - 48kg naik 2.5kg sebulan... muka aku pun dah tembam.. perut dah bleh nampak... n org pun baru perasan aku pregnant. hihi
blood pressure - ok. blood test yg bulan lepas tu pun ok, xde apa2..
urine test - masuk2 je doctor tanya, baru lepas breakfast ke? gula dlm urine aku tinggi. huhuh... baru lepas minum milo.. selalu aku minum milo, pastu minum air masak satu botol.. baru pi check. tp kali ni, sbb hubby nak ikut, pi klinik cepat la sket... air mineral pun minum 2teguk je.. kan dah tinggi gula aku...
yang lain-lain- uri dah naik atas dah.. baby dah pusing... heartbeat ok, masa scan nampak baby cuba masukkan jari dalam mulut. hihih.. mulut pun cam goyang2 je.. cute tul..
gender??? macam xcaya bile doctor tunjuk hihih... tp masih terlalu awal gak kan... biarlah rahsia.. tp aku suka.... hihihihihi

5 comments on "21 weeks...."

bie on June 12, 2009 at 5:14 PM said...

hehee..kalau dh suke cam tau je doktor tu ckp apa..

kirana on June 13, 2009 at 12:57 PM said...

tau dah jantina

fakrina izati

k.imah said...

a'a mcm tau aje gender die tu..suke lain mcm aje...hehehehehe

NaZa on June 15, 2009 at 12:21 PM said...

all - sile teka yek. hihihi.. nanti dah 3/4 kali check baru leh confirm bebetul.. :)

okinokiyo on June 15, 2009 at 12:25 PM said...

haa ye la tu dah ko suka...hahahah

 

MySelf MyView Copyright © 2009 Paper Girl is Designed by Ipietoon Sponsored by Online Business Journal