Wednesday, June 17, 2009

buah laici

Posted by NaZa at 4:07 PM
semalam pi pasar tani kat kinrara.. kali ni, pegi awal sket kul 6, selalu lepas maghrib baru pi. hubby kena keje kt tnb chowkit tu.. so leh balik awal.. lum kul 5 diorg suh balik sbb takut jammed. hihi. aku suka...

b4 ni dok merewang blog org, nampak buah lychee, teringin la plak. masa tu mmg bukan musim.. so payah nak jumpa.. sampai kan kawan asben jumpa kat pasar malam dia tolong belikan.. hihi.. kali ni apa yg aku nak, hubby cuba tunai kan. bukan apa. xmoh jadi macam fakhry, hajat xtertunai. ekekke.. sbb tu asyik meleleh je air liur.. muahahah.. so fakhry sile marah papa yek.. :P

tp buah laici tu aku rasa diorg petik awal n peram pastu jual. so rasa masam... semalam kt pasar malam.. besar tul buahnya.. n merah sgt kulitnya.. n sangat la manis rasanya... kire ni baru betul2 hilang mengidam aku. ekek.. xsempat nak amik gambo dah abih..
gambar ni aku cilok je... rupanya mmg macam kt atas ni la.. cuma xde tangkai...

3 comments on "buah laici"

noniey alias on June 18, 2009 at 2:06 PM said...

aku pun beli laici ni. dah 2 kali aku beli. first time beli memang manis dengan harga RM5 sekilo. sedap betul lah. lepas tu aku beli lagi dgn harga RM10 sekilo. tapi bapaknya masam. so aku dah conclude dah.. kalau mahal tak beerti sedap n manis...

MaSLiNa a.k.a. GG on June 19, 2009 at 10:14 AM said...

waaaa... mcm nak mkn laici gak nih.. saja je ko ni naza.. terliur tau... heheheeh

buzzybug on June 23, 2009 at 11:42 PM said...

menggiurkan~

 

MySelf MyView Copyright © 2009 Paper Girl is Designed by Ipietoon Sponsored by Online Business Journal