Monday, June 15, 2009

macam-macam fakhry..

Posted by NaZa at 11:26 AM
hari ni genap setahun 10bulan fakhry.. dh byk perkembangan dia... dah makin byk bercakap, n rajin ulang balik apa yg aku cakap walaupun yg dengarnya.. hujung jela... tp itu pun ok dari sebelomnya yg dia xmoh imitate langsung cakap aku...

dia pun dah start wat perangai. huhu. n first time dia melalak2 dalam shopping mall semalam.... kt carefour midvalley.. dia nak main tolocar dalam carefour.. kat umah mmg aku dah beli.. tp bukan dia nak suh aku beli pun, dia nak main kt situ.. yela luas.. bleh gerak sesuka hati... klu kt umah aku, tolak sket dah sampai dinding, undur sket dah kena aku... mmg kuat giler dia jerit siap kuar air mata bagai.... /floor aku wat bodo jela.. dalam kete biler aku tanya, "sape budak yg nangis td? nape nangis?" tau plak malu, aku pusingkan muka dia, xnak toleh langsung muka.. :P wat muka xtau je... pastu wat muka malu2.. /blush kelako la plak aku tengok.. tau pun apa yg dia wat tu salah.. pasni mmg xleh la nak lalu kt kawasan jual basikal ke, motor ke... seme2 tula.. kang byk plak aksi2 dia..

ari sabtu tu, kuar sarapan sat, pastu hubby pi bekam sampai kul 3 lebih camtu.. dia mmg bosan la asyik tgk kartun, aku la jadi mangsa suh tgk kartun ngn dia.. nak ngadap pc, dia tarik tangan cakap "dok,dok" sebelah dia. huhu.. bile hubby balik, duduk2 sat, terus suruh pakaikan bag ben10 dia... :)) tgh makan pun xnak bukak bag... n aku tau, tu adalah cara psychology dia nak ajak kuar. ekekekke... sbb bile kuar jalan je dia akan pakai bag tu... pandai2... so petang tu just jalan2 tgk stroller kt IOI ngn alamanda je.. cuci mata.. belinye xtau... hihi.. tp seronok la si fakhry main kejo2 ngn hubby. ekekke.. salah satu cara kuruskan badan selepas diet plan terganggu buat masa ni.. :P

2 comments on "macam-macam fakhry.."

okinokiyo on June 15, 2009 at 12:24 PM said...

naza,
aku kalau nasya nak naik basikal ke apa ke, mmg aku kasik dia naik sampai dia boring..kalau sejam, sejam la aku tunggu dok tgk dia main..ok apa..sbbnye tak yah beli pun...haha..nasya melalak gak tpi kes2 tak logik jek

NaZa on June 16, 2009 at 1:45 PM said...

mai - aku mmg dah biarkan dia main kat situ, abih pusing satu carefour.. segan la, barang xbeli satu pun. hihi

 

MySelf MyView Copyright © 2009 Paper Girl is Designed by Ipietoon Sponsored by Online Business Journal