Tuesday, June 16, 2009

pengotor punye orang...

Posted by NaZa at 1:35 PM
ahad lepas, masa masuk kete, tetiba hubby cakap " tgk kt cermin depan tu ada apa?" nak termuntah aku tgk. huhuh... ada gak hubby amik gambo.. tp kang klu aku tunjuk dlm blog ni, aku sendiri xlalu plak. huhuhu...

korang nak tau apendende??? condom+air mani nyer sekali... pengotor punye org.... selamba badak je buang dr atas.. xde bakul sampah ke apa dalam rumah... dah la dalam kete xde air.. xpaksa hubby kutip pakai plastic buang n wipe pakai wiper kete tu... mmg loya tekak aku kalu ingat balik.. mmg xde kesedaran sivik langsung... eee. geram sungguh aku.. umah aptment aku tu kan low cost.. so mentaliti pun sama la... kena air ludah ke, air basuh kain ke, sampah ke makanan ke.. mmg dah biasa la klu parking betul2 tepi blok.. ni kondom macam dah lebih je... huhuhuh

4 comments on "pengotor punye orang..."

feeza said...

hish!! biar betul?!..naza citer je tanpa letak gmbr pun dh rasa loya. inikan plak naza tertgk.. huhu.. kalau feeza 3-4hari br lalu makan..

mm..mmg pun mentaliti diorg mcm tu.. takleh nak buatpe dah. kdg2..jalan2 kat bwh tu terkena tempias air org buang dr atas..

kirana on June 17, 2009 at 8:41 AM said...

wekkkkkkkkkkkkkkkkkkkk!
loqlaq sungguh
pi test dna tgk..sapa punya hahahaha

noniey alias on June 17, 2009 at 10:33 AM said...

hish.. biar betul.. aku dah lah puasa.. memang terus rasa nak muntah.. ko jangan letak gambar tu naza.. nanti ada plak yang tak lalu nak makan...

buzzybug on June 17, 2009 at 1:39 PM said...

ewwwwww~~~ tgk ludah pun kita dah nak termuntah. uwekkk!!!

 

MySelf MyView Copyright © 2009 Paper Girl is Designed by Ipietoon Sponsored by Online Business Journal