Monday, June 29, 2009

Surprise - Malu - Terharu

Posted by NaZa at 1:47 PM

from khamis sampai sabtu lepas, aku ada teambuilding.. sbb tu xupdate blog. lgpun minggu lepas macam bz sket n xde mood nak update...

sabtu lepas my birthday.. 27/6.. dah 29thn pun.. kejap je masa berlalu... yg surprise nye... my birthday masa tu hari last teambuilding kan.. tetiba masa activity last tu tgh beratur ramai2.. the trainer call my name n suh berdiri la kat depan.. aku xleh join xtvt tu sbb pregnant kan... ingatkan suh jadi pemerhati ke.. tetiba si liyana aka trainer bagi 1bakul bunga+coklat.. waaa.... suprise nya... bile tgk tulisan kt card, dah tau my hubby bagi.. patut la dia dok tanya2 kt mana saujana hotel tu... n the others bile tau my birthday, sing "happy birthday" song to me.. part ni mmg segan giler la.. hihi.. aku kan pemalu... malu-malu.. tp at the same time mmg terharu la.. cam nak nangis. hihi.. tp xtau nak nangis sbb apa. hihihi.

mmg selalu la dia bagi bunga or coklat masa bday, anto ke opis.. tp x sangka la plak dia nak anto masa aku ada training ni... "tq abang.. I love U". hihih (jiwang2. ekekek)

hadiah xdapat lg..... byk sgt wishlist aku. sampai aku sendiri pun xtau nak apa. ekekek...

6 comments on "Surprise - Malu - Terharu"

kirana on June 29, 2009 at 2:41 PM said...

hehehhe...nampak hang malu2 tunduk masa kami nyanyi ramai2..kekekeke

jeles ni dpt bunga..silap tak pau coklat :P

mintak hadiah best2..kan asben ko dpt onus kan..pau habis2 :P

noniey alias on June 29, 2009 at 3:02 PM said...

wah bestnya... romantik giler ah faiz tuh... dah lah depan sume orang plak tu..

bie on June 29, 2009 at 4:54 PM said...

aku lak rs terharu nk nangis huhuhu...hahahhaa

k.imah said...

heheh..bie mcm poyo aje ..die pulak sedih..

NaZa on June 30, 2009 at 2:54 PM said...

ana - ko lari cpt sgt... klu xbleh bagi aiman coklat.. nak bg kt seme xcukup plak. kang ada kecik ati...

noni - yolah romantik.. terperasan si faiz tu...

bie - yeye je si bie ni.. pi cite kt cik abg.. nnt bday leh gak dapat. hihih

k.imah - bie pakai red hat.. sbb tu emotion dia byk. hihih

buzzybug on July 1, 2009 at 6:44 PM said...

sweetnya~

 

MySelf MyView Copyright © 2009 Paper Girl is Designed by Ipietoon Sponsored by Online Business Journal