Tuesday, June 30, 2009

WOG - World of Geng

Posted by NaZa at 2:55 PM
akhirnya tercapai la gak nak pi beli baju upin-ipin kt si fakhry... dulu2 masa belum di trademark.. byk je baju2 jual kt booth shopping mall. tp tak beli2 gak... sejak akhir2 ni dah xde jual... baru la terhegeh2 nak beli.. tu pun sbb bile fakhry nampak bebudak lain pakai baju upin-ipin ni, dia dok tunjuk2 je... sian la plak kan...

jenuh pusing2 shah alam tu xjumpa2.. rupanya kt tesco extra... tp xpi pun restoran geng sbb dah makan... (tp aku xmakan lg pun masatu.. tgh mogok ngn hubby. huhuuh)






4 comments on "WOG - World of Geng"

noniey alias on June 30, 2009 at 4:36 PM said...

dah tu mana baju upin ipin tu?

- h A r h A r h A r - on June 30, 2009 at 8:26 PM said...

:) hi salam perkenalan. blog ini best. banyak2 info2 berguna dan menarik. kunjungi blog saya juga ya

kirana on July 1, 2009 at 8:52 AM said...

mana bajunya..

aku tgk kat booth kat giant kinrara ada gak..berani ja derang jual.

NaZa on July 1, 2009 at 11:35 AM said...

noni - tunggu fakhry pakai dulu la.. basuh pun xlagi. hihih

harharhar - salam kenal..

kirana - mana ada lg kt booth giant kinrara tu.. dulu ada la..

 

MySelf MyView Copyright © 2009 Paper Girl is Designed by Ipietoon Sponsored by Online Business Journal