Wednesday, July 15, 2009

25 weeks

Posted by NaZa at 2:56 PM
last friday, pi checkup.. kali ni hubby xmoh ikut....
oo mentang2 dah tau gender, xmoh ikut plak yek..
tp aku tlh bg sedas ayat yg best.. last2 dia mengubah fikiran. ekeke
tp lelaki camtu la.. anak 1st je excited... yg kendian2 dah xheran...
sian tau...

urine test - susah tul aku nk amik.. pi toilet xmoh plak buang air nye.. jenuh pi cafe dulu minum air masak bebyk.. lompat2 la dalam toilet.. last2 ciput je dapat.. okla kan dr xde. ekekke.. result.. gula ok. tp terlebih protien la plak. ni sbb aku makan sandwich sardin la kot masa breakfast. terlebih masin.

blood pressure - ok

berat - 51kg... huhu.. mmg la berat kali ni. doc cakap sbb kali ni, urat2 aku dah mengembang, so cepat la beso sket. huhu.. jgn xturun berat sudah la...

doc scan seme, development baby ok... gender pun macam yg dulu check... harap2 betul la kan... dapat sepasang.. hihi... teringin nak wat 3D scan.. kt klinik aku pi ni 2D je.. tgk la masa 28weeks nnt, klu ada masa pi la...

1 comments on "25 weeks"

noniey alias on July 17, 2009 at 9:23 AM said...

bestnya dapat sepasang.. sukanya.. ni kena bagitau ni rahsia2 nak dapat girl nih

 

MySelf MyView Copyright © 2009 Paper Girl is Designed by Ipietoon Sponsored by Online Business Journal