Friday, July 31, 2009

cerita di pagi hari..

Posted by NaZa at 9:43 AM
hari ni datang keje lambat tp hari2 pun mmg lambat. ekekke malam td hubby OT.. kena siapkan keje so xbalik la umah... aku sorang la menjaga si fakhry... macam biasa la dia... kul 9 tido jap, kul 10 bangun balik.. layan2 dia... dah kul 1 xmoh tido gak.. last2 aku cakap, "jom tido.. papa suh tido, nnt bangun pagi papa bawak jalan-jalan".. dia termakan gak la pujuk aku.. masuk bilik, tp dia turun naik katil, last2 aku yg tertido dulu.. hiihhi.. tp aku rasa pastu dia tido gak la...

tp smlm masa amik fakhry dr umah bbstr, badan dia panas... riso gak aku.. dah la nk menjaga sorang2.. bagi ubat, aku mandikan seme.. kurang la sket panas dia.. tido aku pun xbape lena sbb takut tetiba naik suhu dia, bahaya la kan.. tp pagi td aku tgk ok jela, xdemam.. demam rindu nak main2 ngn papa dia kot..

seme ok jela, sampai la pagi td aku kejutkan dia dr bangun tido... dia menangis xhingat. huhuhu sampai tersedu-sedu... agaknya dia teringat janji aku ckp, "bangun pagi jalan-jalan dgn papa" tp bile bangun nampak muka aku je.. dah satu hal aku nak kena dokong dia je. sib baik hubby janji nak balik umah, breakfast dengan si putera ni... dah abih akal aku nk suh dia berenti, last2 aku tunjuk gambar hubby dalam HP. terus dia berenti n cakap "papa"... huhuh.. bile aku tutup, dia sambung balik nangis... uwaaaa.. tensen tul pagi2 ni ngan drama ni..

tp mmg xberenti menangis la sampai hubby datang... bile hubby sampai dokong dia,, sayu betul cam lama giler xjumpa.. dengan sedu2 dia tu, peluk hubby... poyo tul la fakhry ni.. anak papa sungguh.. otak aku mula la berfikir.. camne nnt nak berpantang. huhuh.. tp aku rasa dulu masa hubby outstation xde plak dia perangai camni.. mmmm

4 comments on "cerita di pagi hari.."

kirana on July 31, 2009 at 4:48 PM said...

kalo ko agak2 fakhry dah nak demam tu..ko bg dbrain 4-5 bijik sekaligus..insyaallah...tak sempat demam

NaZa on July 31, 2009 at 5:52 PM said...

ana - smlm mmg aku bg dbrain tu... sib baik xberpanjangan panas dia...

dekja78 on August 3, 2009 at 8:45 AM said...

die demam acah2 aje tu...kasi mak die cuak..tulah janji lagi..hehehehe

noniey alias on August 5, 2009 at 9:45 AM said...

anak papa betul lah si fakhry nih...

 

MySelf MyView Copyright © 2009 Paper Girl is Designed by Ipietoon Sponsored by Online Business Journal