Monday, July 20, 2009

serawa durian

Posted by NaZa at 2:24 PM
skang ni kan musim durian.. aritu balik kampung dah suh mak wat bubur kacang durian.. bawak balik satu tupperware, aku sorang je rembat.. hubby + fakhry xsuka..

weken lepas rasa nak makan kuah durian or org sini panggil serawa durian... cari kt pasar malam xde la plak org jual.. so wat sendiri jela.. lgpun mmg senang je klu wat kan... nak makan ngn pulut xde pengukus nak masak.. so makan ngn roti je... mmm sedap tul.. n aku sorang gak yg perabih seme tu...

oleh sbb skang ni xde mood nak amik gambar seme ni.. so aku google jela n tepek sini.. kot la xde org tau apa itu serawa durian. hihih

saya amik dr website sini

skang ni ngidam nak makan roti jala + kuah kari.. carik bekas utk wat roti jala tu xde la plak kt giant. huhuhu

5 comments on "serawa durian"

bie on July 20, 2009 at 3:25 PM said...

..buat la byk2 skit..pos kat sini :p..kat umah ada pengukus yg2 tgkt beli uat pekasam ekeke...mak suh beli awal2 sbb rege asyik naik je...kihkihkih...ni pun tgh cari gak acuan roti jala...tp xnak yg keluar ikut bwh...nk yg keluar ikut tepi..senang nk control.....kalau ada jumpe bgtau skali ya haha

faiz said...

aikksss...kat umah lain jek..kahkahkah

NaZa on July 21, 2009 at 9:40 AM said...
This comment has been removed by the author.
NaZa on July 21, 2009 at 9:41 AM said...

bie - bagus tul, seme ada.. ngidam nak makan puding gula hangus bie wat. hahahah

en faiz - lebih kurang je, cuma kt umah tu dalam periuk.. :p

bie on July 21, 2009 at 2:56 PM said...

uikss..mn leh guna ayat 'mengidam' xaci ...xleh uat lg :p..kena beli mixer dl...jenuh nk putar ngan tgn smpi kembang telur tu ekeke

 

MySelf MyView Copyright © 2009 Paper Girl is Designed by Ipietoon Sponsored by Online Business Journal