Friday, August 7, 2009

a belated birthday present

Posted by NaZa at 4:37 PM
walaupun dah lebih 1bulan berlalu, dapat gak hadiah bday.. hhihi
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
dibeli oleh diri sendiri utk diri sendiri gak... :)
aku bayo bulan2 dari tahun lepas.. masa tu mmg tgh ada perasaan rajin nk menjahit...
tp skang ni macam xde perasaan plak..
ditambah2 ngn dengan hati yg tengah berduka lara..
bukak pun x lagi kotak tu. huhuhu
lepas bersalin la gamaknya.. hihi..
kot2 dapat inspirasi dari mai yg menjahit baju sendiri utk anak dara dia tu.. hihi
bie, sila available kan diri anda lepas raya yek.. utk mengajo menggunakan mesin + menjahit.. ekek

tinggal 2 lagi wishlist aku yg xtercapai lg.. bleh kot beli dlm masa terdekat ni.. tgh rajin ni... kena beli sendiri gak..

5 comments on "a belated birthday present"

okinokiyo on August 7, 2009 at 7:32 PM said...

weh, aku ada sesi menjahit cecece dgn syap sabtu ke ahad dpn.nak join mehla.mesin ko sama dgn syap kot.aku nye paling beginner

bie on August 7, 2009 at 9:32 PM said...

hehe..boleh je..bila2 available..tp sempat ke pas raya..kan tiba2 lak bersalin hehee..ni apasal tiba2 berduka lara lak ni

noniey alias on August 8, 2009 at 11:13 AM said...

dah dapat pun nak berduka lara lagi ke? bleh ah ko join mai n syap.. mana tau, raya tahun depan tak yah tempah dah.. senang...

kirana on August 10, 2009 at 3:39 PM said...

huish ..jgn jadi tukun dah ler :P

faiz on August 11, 2009 at 10:24 AM said...

dah penuh stor apartment sri rakyat...huhuhh

 

MySelf MyView Copyright © 2009 Paper Girl is Designed by Ipietoon Sponsored by Online Business Journal