Monday, August 24, 2009

pagar sudah roboh..

Posted by NaZa at 10:18 AM
xde kaitan ngn umah aku, sbb aku dok umah atas langit xde pagar2 ni.. yg ada grill jela..
tp ini ber kaitan ngn fakhry. huhuh..
dulu sebatang, kali ni sebatang lg.. maknanya dua gigi depan dia dah PATAH.....
sedih2.. sian fakhry.. malam td b4 asben nk pi terawikh dia terlanggar asben.
masa tu botol susu dlm mulut... terjatuh terduduk kot, pastu terkena botol susu..
sbb tu patah rasanya... xjumpa pun serpihan gigi dia.. dh tertelan kot...
memula ingat xde apa.. tp dia nangis sungguh2.. pastu aku tgk gigi depan dia dh xde... ada darah...

start dr situ dia nangis... xleh nk minum or makan.. takut sakit,,
tp aku pujuk2 suh minum susu utk tido sbb dh kul 12 masa tu, dia minum gak. tp kul 1 lebih camtu dia terjaga... nangis tak henti. huhuh... rasanya dh start membengkak kot gusi dia... nk tgk xbg...
last2 aku ckp, jom tido luar.. tp bukan tido pun, tgk kartun...
so akibatnya, berjaga la aku sepanjang malam... xtido.. nk ngn aku je.. papa dia xnak...
papa dia sedap je tido. huhu..

rasa macam ibu yg xpandai jaga anak. huhuh...
dah 2batang gigi patah... baru je ceria2 sepanjang hari. huhu
pagi tadi anto umah bbstr kena sedas " macamana la korang jaga, 2hari je dah jadi macam2" huhuh.. sedih2..

ptg ni EL kot bawak pi PPUM cabut gigi.. takut membengkak je gigi dia.
sib baik keje yg nk kena siapkan tu pending esok. so bleh kot nk cuti.
sian fakhry kena hadapi mimpi ngeri untuk kali yg kedua -- cabut gigi----

8 comments on "pagar sudah roboh.."

dekja78 on August 24, 2009 at 11:56 AM said...

seramnye nk cabut gigi....huhuhuhuh

noniey on August 24, 2009 at 1:39 PM said...

oooo tak sanggup... serammnya... kesian dia.. camne mak nya jaga nih? hehehee

kirana on August 24, 2009 at 1:59 PM said...

aku palg takut cabut gigi
ni kecik2 dia dah kena..

ayat bbsitter tu mmg pedih huhuhu
sabau jer laaa

bie on August 24, 2009 at 3:29 PM said...

huhu..ngeri je kalau cuba bygkn gigi kita patah...bukan slh parents..dh ter accident nk uat camni huhu

okinokiyo on August 24, 2009 at 5:40 PM said...

seramnyaaaaaaaaaaaaaaa

okinokiyo on August 24, 2009 at 5:40 PM said...

eh bbsitter ko tu mulut tak insuran lgsg la plakkk..

ala benda dah jadik nak buat camne.nasib jadik masa kat ko, kalau jadik masa kat dia jaga, ko saman jek dia haha siut aku ni..

buzzybug on August 24, 2009 at 10:42 PM said...

susahnya jadi mak. huhu...

NaZa on August 25, 2009 at 10:12 AM said...

kak imah - kite yg beso pun takut nk cabut.. huhu

noniey - sedih2. sian anak aku..

ana - tula.. pengalaman ngeri fakhry la.. pasni xmoh dh agaknya jumpa doc. dh 2x ni.

bie - wpun ter accident, tp still la rasa bersalah kan... lg2 time dia nangis2 menahan sakit. huhu

mai - bbstr aku mmg slalu sound direct. tp mmg jarang la anak aku cedera ke apa ngn dia..

niza - bile dh ada anak sendiri, baru tau, camne payahnya mak kite besarkan kite dulu2..

 

MySelf MyView Copyright © 2009 Paper Girl is Designed by Ipietoon Sponsored by Online Business Journal