Thursday, August 6, 2009

pukul tiga setengah pagi...

Posted by NaZa at 9:48 AM
pukul 3.30 pagi, si putera tu kejutkan aku nak susu.. bile lepas basuh botol n nak letak air, dia hulurkan remote tv.. aaa sudah... nampak gayanya terpaksa berjaga ngn dia la.. huhh..

sampai ke pagi aku teman dia tgk kartun.. bile aku pejam mata dia kejut2 aku pastu dok membebel2 ngn aku.. pok-pek pok-pek tah apa xpaham.. selagi aku xmengangguk, selagi tu xberenti... pastu bile kartun xbest suh tuko channel lain... bile aku suh baring sebelah, dia baring la gak tp ngn kaki dia pi tendang2 perut aku... huhuh.. sian baby mesti tido xlena ingat ada gempa bumi kot. ekekek... sampai la kul 6.45 solat subuh.. papa dia bangun, aku solat pastu sambung tido.. ni sbb semalam dia tido kul 9 la ni... awal bebeno. huhuh

4 comments on "pukul tiga setengah pagi..."

dekja78 on August 6, 2009 at 10:31 AM said...

kalau k.imah berchintaa betul nk jaga time mcm tu...lega anak2 mmg tido lambat so mlm tk ngacau..tp semlm Hana tido lmbt giler..pukul 1 baru tido..padahal pukul 11 kita org dh prepared nk tido..tp mate die terkebil2 sendiri..die layan blues sendiri..janji tk kacau kita org sudah..

kirana on August 6, 2009 at 10:35 AM said...

psa solat sempat lagik tu tido...
patut la smpai opis lewat :P

bie on August 6, 2009 at 12:06 PM said...

patutla..ada org brcucuk tanam sayur dlm kul 3-4 pg camtu ekekekek

NaZa on August 6, 2009 at 1:55 PM said...

k.imah - klu layan tv sendiri okla.. ni mmg suh teman kan dia tgk tv.. klu kite dlm bilik, dia tarik2 nya kaki suh kuar...

ana - ala.. umah aku kan dekat ngn opis.. hihi

bie - mencuri hasil tanaman org dipagi hari. ekeke

 

MySelf MyView Copyright © 2009 Paper Girl is Designed by Ipietoon Sponsored by Online Business Journal