Thursday, August 13, 2009

shopping + checkup + h1n1

Posted by NaZa at 10:58 AM
minggu ni ada warehouse sale Metrojaya, hytex, pastu plus sale2 kat shopping compleks lain...
ada lagi barang nak beli utk baby dlm perut ni... n keperluan aku skali la.. n untuk raya...
tapi bile hari2 kuar statistik pasal h1n1 ni.. takut aku nak pi jalan2...
makiin hari bertambah kematian...
yg bebaru ni ada pregnant lady meninggal, org kg aku kat johor..
baby dlm perut meninggal dulu.. pastu malam ke esoknya ibu plak meninggal... takutnya rasa...

semalam pi checkup.. dah 30weeks..
baby seme sihat, berat aku pun dah bertambah 54.5kg.. fuhhh.. berat tul...
anggaran berat baby 1.4kg.. 1st booster utk kancing gigi.
doc suh amik vaksin flu utk selsema biasa bukan h1n1 tp maybe bulan 9 kot sbb kt klinik dah abih..
2hari je dah abih seme org amik...
doc ckp, jgn risau sgt, nnt pressure lg cepat kena penyakit...
makan vitamin yg dia bg...

kan aku dok umah apartment.. klu nak amik fakhry kena kuar masuk lift...
bile dlm lift ada org bersin or batuk2.. rasa cam takut je..
nk pakai mask.. tp fakhry camne plak..
xkan aku sorang je nak jaga kesihatan, abih anak aku camne plak?
td aku testing gak face mask kt fakhry, seperti biasa, cepat je dia cabut...
bile la seme ni nak berakhir..
amal pun xbyk nak cover dosa2 yg telah aku buat. huhuhu..
nak blogging pun xde mood...
tiap2 malam mimpi pasal h1n1 ni. huhuh

4 comments on "shopping + checkup + h1n1"

kirana on August 13, 2009 at 12:24 PM said...

cuba kite fikir..pasaipa Allah bg ujian ni kat kite ...
huhuhu...aku dok merenung dlm kete tadi..maklum la dgr radio ikim..jdai insaf sekejap

mak farhah on August 13, 2009 at 12:32 PM said...

nape kena amik lg booster utkkancing gigi?

masa 1st preknen dulu dah ada kan?

NaZa on August 13, 2009 at 3:09 PM said...

ana - supaya ramadhan kali ni byk wat amal ibadat.. jgn merayap di shopping compleks or pi param. hihihi

mak farhah - a'ah kan. kancing gigi rasanya utk 1st pregnant je kan? ke inject lain. hihihi tah la.. lupa nk tanya main serah je tangan suruh inject.. hihi

buzzybug on August 14, 2009 at 11:06 AM said...

kak naza pregnant lagi kena hati2... kalo nak kuar tu pakai la mask. ;)

 

MySelf MyView Copyright © 2009 Paper Girl is Designed by Ipietoon Sponsored by Online Business Journal