Monday, September 14, 2009

aku plak yg kena....

Posted by NaZa at 9:13 AM
seingat aku la.. xpernah lg aku kena food poisoning sebegini teruk.. sabtu lepas, ingat nk pi buka pose ngn member2 asben. bile nk kuar umah je, fakhry muntah kt pintu.. terus aku cancel nk ikut, takut kang dia muntah plak kt kedai.. so aku suh je la abang pi je sorang... so aku berbuka jela ngn MCnugget yg abang beli utk fakhry makan tghari tu.. tp lepas je aku abih makan, sakit perut. huuhh.. cirit birit tu... ingatkan sbb perut kosong masuk angin kan sbb sehari pose, berbuka makan sempoi2. so makan la bubur nasi yg aku masak untuk fakhry.. lepas abih makan tu, muntah plak.. huuhuh

aku rasa effect aku makan mee goreng yg ngn fakhry tu baru kena hari sabtu tu... mmg muntah abih segala isi perut... campur ngn cirit birit nya.. xpernah la aku kena camnie.. selalu klu cirit birit pun, ulang alik toilet 2-3 kali je.. ni sampai muntah2. huhu.. dgn nk jaga si fakhry lg yg xbape sihat masa tu...pulak tu hubby balik lewat, aku call x angkat.. sedih2.. huhuh.. dah la fakhry dok tarik2 tgn nk ajak jalan.. penat seh....

malam tu, hubby bawak balik tomyam, so makan la sket, takut perut kosong... malam mmg xleh nak tido, tekak loya, perut bergelora. sib baik, fakhry xdemam lg.. badan dah ok, xde muntah2 or berak2 lg.. bangun sahur tu ingat nk bersahur, sekali, abih muntah segala isi perut lg... so decide xyah la pose.. dh la xde air dlm badan, takut xlarat je... so xdapat la gak nak pose penuh tahun ni.. smlm ok la sket... fakhry pun dah ok, cuma dia xnak makan je.. badan dah kurus, sian je.. masa berbuka tu, baru nak makan, sbb makan sama2 dia nak la.. klu sorang2 jgn harap nak makan. melepek je dia.. sian aku tgk.

arini aku pose la.. tp still tekak rasa loya2.. harap2 jgn la muntah2 lg..

1 comments on "aku plak yg kena...."

kirana on September 14, 2009 at 9:44 AM said...

betui la tu mee goreng tu
perut budak mmg cepat ..

 

MySelf MyView Copyright © 2009 Paper Girl is Designed by Ipietoon Sponsored by Online Business Journal