Friday, September 11, 2009

fakhry + cirit birit

Posted by NaZa at 2:35 PM
pagi td fakhry bgn kul 4, nangis2.. bg susu xnak.
pastu muntah2. bile aku tanya sakit ke? dia jawab sambil menangis " nak tgk tv"..
ikutkan jugak la.. tp tgk tv pun still merengek..
aku agak kembung kot sbb byk kali dia muntah..
masa berbuka smlm dia makan mee goreng ngn bubur je..
pulak tu bbstr ckp tghari tu dia makan mee ngn bihun gak.. maybe xbape kenyang kot.

so pagi td bawak pi in-house clinic kt opis ni...
dia macam fobia jumpa doc lepas kena cabut gigi aritu.. doc nk check perut xbg..
lepas bg seme ubat, anto pi umah bbstr
tadi bbstr ckp dia dh start cirit birit plak... kesian anak mama.. huuh
rasanya kena cirit-birit kot...
dia makan, apa yg aku makan, tp perut budak kan.. xtahan kot... aku ok la plak..
aku beli je kt gerai tepi pkns sbb xsempat nk masak kan smlm...
sekali jd camni. huuhuh..

3 comments on "fakhry + cirit birit"

kirana on September 11, 2009 at 3:26 PM said...

keracunan makanan la tu

buzzybug on September 13, 2009 at 10:21 AM said...

food poisoning kot... kesiannya...

shahi said...

hmm ada tanda2 tak leh makan luar sebarangan tu... hmmm kena masak untuk dia... heheheh

 

MySelf MyView Copyright © 2009 Paper Girl is Designed by Ipietoon Sponsored by Online Business Journal