Thursday, September 17, 2009

PUTUS!!!

Posted by NaZa at 3:25 PM
memula rantai tgn aku putus...
pastu rantai leher, kat dlm toilet. sib baik aku sempat menyelamatkannya...
klu x, dah arwah masuk dlm toilet bowl yg jenis lubang dalam yg mmg xleh diselamatkan kalu termasuk..
dah la mas kawin aku tu..
kelmarin, rantai kaki plak putus masa nk test 'sandal raya'...

mmm.. apa maksudnya yek...
"abang, lain kali beli yg besar n tebal sket, payah sket nk putus2 ni.. **wink**wink** "

note: xde mood nk keje.. ramai org dh cuti...

2 comments on "PUTUS!!!"

isz_3707 on September 17, 2009 at 4:41 PM said...

aku plak gelang tgn tercabut kat bazar masa nak melangkah kuar kete, nasib jatuh DALAM kete, rantai kaki pun baru putus, nasib jugak putus kat rumah. xsempat pun nak beli b4 raya uwaaaaaaaaaa

noniey on September 17, 2009 at 8:47 PM said...

betul tu.. maksud dia, faiz kena lah bagi hadiah yang tebal2 skit tuk raya ni.. hehehe

 

MySelf MyView Copyright © 2009 Paper Girl is Designed by Ipietoon Sponsored by Online Business Journal