Friday, September 11, 2009

tepung pelita

Posted by NaZa at 8:46 AM
aku rasa sbb pembawakan budak kot menjadikan aku begitu rajin nk mencuba macam2 resepi. hihih.... tp resepi yg simple2 je, yg tidak memerlukan aku mengukus or meng'oven'kan kuih sbb aku takde pengukus or oven lg. huhuh so kali ni aku wat tepung pelita.. klu bulan pose, kuih ni la selalu aku cari.. bile aku search resepi, macam simple je.. so aku try la wat... n inilah hasilnya....

rasa tu macam dah sama, cuma warna hijau tu la tak bape terang sgt.. maybe lepas ni leh letak pewarna hijau utk bg menarik... ini tepung pelita moden sbb letak dalam bekas dadih je.. hihi.. leceh la nk letak dlm daun pandan ke, daun pisang ke..

4 comments on "tepung pelita"

fadillah on September 11, 2009 at 9:36 AM said...

nampak cam sedap jer naza..hehehhe..meh bg aku rasa skit. :P

bie on September 11, 2009 at 12:53 PM said...

byk tu..pos2 la kat sini..hahaha

NaZa on September 11, 2009 at 1:25 PM said...

maizah, bie - nie testing punye kuih tepung pelita... so wat sket je. ekek.. lain kali bleh la nk bg org. hihih

buzzybug on September 13, 2009 at 10:21 AM said...

nampak sangat sedap. rajin kak naza masak. :)

 

MySelf MyView Copyright © 2009 Paper Girl is Designed by Ipietoon Sponsored by Online Business Journal