Saturday, October 10, 2009

aku masih di rumah..

Posted by NaZa at 9:39 PM
pagi tadi dah kuar darah sket bile bangun tido...
mak dah bising2 suh pi... tp aku xrasa sakit..
tp dh byk kali call kan, last2 petang tadi kul 4 lebih aku pi la spital serdang..
doc check seme, bukaan baru 1cm. so doc suh balik dulu...
b4 tu fakhry aku letak kat bbstr..

bile kuar spital, rasa xsakit lg, so ajak abg pi jusco balakong..
nak beli carseat n napkin... shopping last minute..
umah pun gula, milo seme xde.. kang org datang xde apa nk hidang. hiih
skang ni dah start rasa sakit. huhuuh...
ada kang pagi2 esok kena pi spital...

mmm. malam tadi fakhry demam panas..hubby terjaga dari tido, dia merengek2...
bile pegang dahi panas.. aku check temperature 39.5. terkejut sat aku..
tetiba demam.. demam nak dapat adik la ni...

3 comments on "aku masih di rumah.."

bie on October 11, 2009 at 10:25 AM said...

mmg demam nk dpt adik tu hehe...tahniah..nant post gmbr baby ek hhehe

kirana on October 12, 2009 at 8:46 AM said...

sempat lagik tu pi soping..
tahniah2..dah selamat bersalin...
selamat berpantang nnnaaaa

dekja78 on October 12, 2009 at 5:25 PM said...

Tahniah gak...semlm bercuti and menempoh waktu pantang..xpe kami akan simpan skit keja2 kat opis ni...jgn risau kami tk tamak haloba nk pulun smua...hehehhe

 

MySelf MyView Copyright © 2009 Paper Girl is Designed by Ipietoon Sponsored by Online Business Journal