Monday, October 5, 2009

baru nak upload gambar raya..

Posted by NaZa at 2:33 PM
xde mood nak update blog..
aku letak jela gambar raya aku bebaru ni... dah separuh syawal dah pun. hiih
tak byk pun.. xde semangat nak bergambar, sbb badan tgk gemuksss..
gambar anakanda kesayangan pun xde...

dimulakan dengan aksi mengamuk anakanda kesayangan xmoh bergambar. mmg xde la gambar full si fakhry ni. sbb dh berjam2 pakai baju raya, dah kepanasan n baru org sibuk2 nak bergambar. huhu
me, hubby and fakhry... tema warna oren... pilih warna ni sbb yg ada size utk hubby n fakhry yg ni jela.. gambar gelap je macam xberseri. huhuhu
ni gambar xberapa ramai... ada lg satu yg seme ada tp dalam camera org lain... ni termasuk sedara hubby sekali.. gambar adik-beradik hubby n PIL ngn kitorg xde, sbb fakhry dah mengamuk ajak jalan. huhu
ini adalah hasil kutipan duit raya tahun ni. hihihi.. byk gak sampul nya. tp hasil berkurangan sesuai ngn penigkatan umur.. masa pertama kali fakhry beraya, mencecah 4angka la. ekeke.. duit raya pun dah selamat simpan dlm tabung haji.. alhamdulillah...

2 comments on "baru nak upload gambar raya.."

kirana on October 5, 2009 at 5:03 PM said...

hihi time peknen mmg lagutu la peel..tak da mood nk tgk kamera pon ehhe

sket nau gambar...ko malas upload sunguh nooooo

fadillah on October 5, 2009 at 6:22 PM said...

pheh naza...anak ko kayo la. heheheh...

 

MySelf MyView Copyright © 2009 Paper Girl is Designed by Ipietoon Sponsored by Online Business Journal