Thursday, October 8, 2009

lawatan ke masjid besi

Posted by NaZa at 11:09 AM
last week kan, mg PIL datang KL sbb adik ipar konvo ahad tu...
so sabtu tu free, ajak abg bawak diorg pi masjib besi.. sbb masa kt kampung aritu, ayah ada ckp nk tgk masjid tu.. nama sebenar masjid sultan mizan...

actually, xtau pun kt ne masjid tu. hihi.. main redah je... n akhirnya sampai gak.. yela.. klu dah berkilau n nampak byk besi, so itu la dia.. hihi
tp xsiap pun lg... MIL nak solat, air xde plak, utk lelaki ada... tp tempat solat pun terbuka xde partition ke apa... keliling masjid ada air... fakhry punya la excited. riso aku takut dia terjatuh sbb mmg xde palang yg menghalang pun...
b4 pi jalan2, breakfast dulu...tp dah kul 12 pun.. macam lunch je., hiihih
xlarat melayan si fakhry, ada kolam n air pancur kt atas tu.. dok sibuk nak cecahkan kaki dlm air.. abih basah seluar.. masa ni lelah la adik ipar n MIL melayan dia.. asyik berlari2 je..gambar dari luaran xde.. xteringat pun nak amik.. skang ni cam kureng je feel nak bergambar bagai... xde mood. lepas tu terus pi alamanda, perut dah berkeroncong cari makanan..


bawah ni gambar dihari lain... saje letak, rasa macam dah besar je fakhry bile duduk camtu. hihi.. tgh meniru gaya aku duduk n lipat tangan

0 comments on "lawatan ke masjid besi"

 

MySelf MyView Copyright © 2009 Paper Girl is Designed by Ipietoon Sponsored by Online Business Journal