Thursday, February 4, 2010

cameron highland

Posted by NaZa at 11:22 AM
yg ni 2nd time aku pi... 2hari 1malam.. bawak my parents plak sebagai ucapan terima kasih sudi temankan aku 1week++ n jaga fakhry n naira... kesian kt dorang seminggu bertapa kat umah aku xkuar memana... lgpun baru ni aku dapat la reward yg IP tu yg berkurun baru dapat.. so bleh la blanje dorang... stay apartment fully furnished rm180.. ok la kan.. just pi Raju farm, makan icecream, scones, pi pasar malam brinchang cuci mata, pi Mardi sbb mak abah suka la tempat2 bercucuk tanam ni.. pi ladang teh boh, tp xnaik pun atas sbb diorg xnak naik.. melihat pemandangan sepanjang jalan yg sempit jela.. hihih layan jela gambar.. gambar pun x amik banyak...

macam gemuk la plak bile pakai baju ni. ish..ish..

baru la nampak muka naira kan..

makan2 di raju farm..


orang lain seme pakai sweater, suar panjang.. fakhry maintain je pakai lgn pendek n suar pendek.. mmg xsejuk pun dia.. kitorg kt umah dah bekku, dia bleh lagi melompat selamba je..


tpt yg pertama dia tuju sebaik sampai kt cactus point.. sabo jela... masa sampai tu ada budak tgh naik, bleh dia ckp " turun.. turun.." ish.. ish..


di cactus point..

suami tersayang bersama pokok cactus..

3 comments on "cameron highland"

noniey on February 5, 2010 at 9:33 AM said...

bestnyer gi CH.. aku ni dari dulu lagi nak gi.. sampai skrang ni tak lepas2 lagi.. jeles betul..

NaZa on February 5, 2010 at 11:33 AM said...

klu dr pahang macam leceh sket kan nak pi CH, kena lalu gua musang or tapah.. ko tunggu highway dr kuantan-CH siap la baru pi. hihih

Kak Sue said...

hai seronoknya gi CH, bila la abg long nak bawa kak sue n family ke sana...

 

MySelf MyView Copyright © 2009 Paper Girl is Designed by Ipietoon Sponsored by Online Business Journal