Friday, April 2, 2010

apa yang aku takuti berlaku juga...

Posted by NaZa at 8:58 AM
dalam 2/3 minggu ni aku mmg tido awal.. ngantuk sangat.
kalu naira tido dlm kul 10, aku susukan, terus tido sekali..
kadang kala dia taknak tido, aku tido dulu suruh hubby jaga,
kalu dia nangis nak susu, aku bangun, susukan pastu tido sekali..

malam tadi, dia tido kejap lepas maghrib, hilang ngantuk dia, pastu berjaga...
kul 10 camtu aku dah ngantuk, pastu tidola... naira macam biasa hubby jaga..
kul 11.30 lebih camtu dia nangis, aku BF la dia...
pastu letak kat sebelah aku, tepuk2 belakang, pastu dia tido..
aku pun terlelap sama.... so di sinila kesilapan aku...
ingatkan betul la dia tido, dan biarkan dia tido atas katil aku tanpa meletakkan bantal untuk mengepung dia..
tetiba aku dengar.. "BEDEBUKKK".. uwaaaa... tersentak aku, tgk dia kat atas lantai meniarap sambil menangis... huhuh... masih teringat situasi itu..
dah la katil aku ni tinggi, 2x ganda dr ketinggian fakhry jatuh masa kecik2 dulu...
aku peluk, basuh kepala dia dengan air, susukan dia. pastu dia senyap.. tu pun memandang aku... sedih sangat.. sayu je muka dia.. macam cakap ngn aku.. "nape mama biarkan naira jatuh?" huhu
papa plak membebel kat mama.. biarkan anak tido xde kepungan...
dah la sedih anak jatuh, tambah lagi perisa dari asben.. sedih tul rasa...
malam tadi aku tido tak lena, takut dia demam, muntah ke... harap2 xde apa2..
sib baik jatuh meniarap, so xde la kena kepala harapnya...
lepas dia BF, terus ceria, xnak tido sampai kul 1 lebih.. dok main terbang2 dengan abangnya...
pagi tadi macam sedih je muka dia.. mungkin sebab dia xcukup tido, or sakit badan... pulak tu malam tadi dia batuk... sian je..
aku dah pesan kat bbstr, kalu dia demam or muntah2, bagitau..
sedih..sedih... jangan la ada apa-apa effect lain.. huhuh

0 comments on "apa yang aku takuti berlaku juga..."

 

MySelf MyView Copyright © 2009 Paper Girl is Designed by Ipietoon Sponsored by Online Business Journal