Friday, April 16, 2010

how to train your son dragon

Posted by NaZa at 2:33 PM
semalam bersama-sama dengan fakhry n asben pi tgk wayang.. kire 2nd time la fakhry. dulu cite upin-ipin tapi dia tido je... naira plak aku tinggal rumah bbstr.. kesian...
paksa asben cuti gak. kahkahkah... aku amik replacement leave sbb masa busy dulukan sabtu ahad keje... cite dah berlapuk, tapi okla sebab orang tak ramai. tgk kat mines je..
fakhry memang excited la.. asyik senyum2 je.. tapi part dragon muncul or aksi2 yang terperanjat, dia menyorok belakang lengan aku.. sabo jela... letak bekas popcorn kt celah peha dia, abih dia makan sambil menonton... tapi bile dah nak abih, dia start la wat rondaan dalam panggung.. ke kiri dan kanan... ke depan.. sib baik aku amik seat last sekali n tepi sekali...
kesimpulannya, lepas ni bleh la ajak asben dan fakhry tengok lagi. hihi.. dah lama giler tak tgk wayang.. bile dah ada anak ni mmg tak masuk list la aktiviti menonton bersama keluarga...

p/s : hadiah untuk fakhry yang genap 2 tahun 8 bulan semalam. kihkihkih...

1 comments on "how to train your son dragon"

isz_3707 on April 16, 2010 at 3:49 PM said...

aku baruuuuuuuuuuu je layan citer ni, tapi stakat dvd je la. memang best! aku yg tengok, anak aku bley tido heeee

 

MySelf MyView Copyright © 2009 Paper Girl is Designed by Ipietoon Sponsored by Online Business Journal