Monday, April 19, 2010

mari mewarna

Posted by NaZa at 7:00 AM

ini adalah aktiviti fakhry sekarang, sejak aku belikan crayon brand crayola.. mmg tahan.. yela bebudak kecik kan selalu kalau mewarna sehabis tekan dia buat kan. tapi still tak patah.. klu dulu-dulu aku belikan yang murah, asyik patah je.. skang ni nak belikan color pencil plak... giant  coloring book yang atas tu aku beli kat gramedia, mines. bagus gak besar-besar. senang nak warna.. sekarang ni still tak boleh mewarna betul-betul, aku jugak kena tolong sekali... adik pon tolong sekali, makan buku ngn crayon nye kalau kitorang leka sekejap..

sekarang pi shopping compleks, kena singgah gak kedai buku. nak biasakan dia dengan buku walaupun aku tak beli pun.,.,,

2 comments on "mari mewarna"

yulie elveera on April 20, 2010 at 5:06 PM said...

cute je adik!

NaZa on April 22, 2010 at 2:01 PM said...

masa ni adik tak kaco lg abangnya.. sekarang jenuh abangnya lari menyelamatkan buku..

 

MySelf MyView Copyright © 2009 Paper Girl is Designed by Ipietoon Sponsored by Online Business Journal