Tuesday, April 6, 2010

menu for breakfast - roti jala & kari ayam

Posted by NaZa at 1:16 PM
hari ini aku TER-rajin sket.. pepagi bangun masak 4 breakfast.. awal tu.. sampai kan pi opis pun' awal'. hahah awal la sangat kan.., hari-hari pun aku sampai opis awal. kihkihkih

oleh sebab masak for dinner semalam ialah kari ayam, so sengaja la masak lebih sket sebab aku nak masak roti jala pagi tadi... teringin nak masak, walaupun rupa takde la macam jala.. jala rosak ada la. kihkihkih
actually aku ni kureng la sket masak dengan santan2 ni, macam tak berapa jadi, sib baik dapat asben yang boleh makan apa saje tanpa complaint. bagus..bagus..
sanggup tu pi beli acuan roti jala baru, sebab yang dulu dah bawak balik kampung pastu tertinggal.. tapi tah bile nak amik balik.. sedekah jela kat mak. hihi. gambar ada tapi xbleh plak nak upload, nanti2 la.. gambar kena ada sebagai bukti. kehkehkeh...

roti jala yg telah di makan baru teringat nak ambil gambar. hihi

3 comments on "menu for breakfast - roti jala & kari ayam"

kirana on April 6, 2010 at 1:44 PM said...

amboiiiii dan lagik tu buat roti jala
mana gambar buh nak tengok jadi ke tak :P

okinokiyo on April 6, 2010 at 8:27 PM said...

aku dulu masa babysit kazen aku, aku buat. masa bujang tu. babysit 4 org budak tak reti bahasa. siap masak sedap2 plak tu.skrg nihhh breakfast roti jek. nasya pun mkn cereal jek haha

NaZa on April 7, 2010 at 9:57 AM said...

ana - rupa tak penting, asalkan rasa sedap. hihihi

mai - fakhry biasa mmg makan roti je kat umah bbstr, tapi aku plak kesian kat dia, asyik makan bende sama je..

 

MySelf MyView Copyright © 2009 Paper Girl is Designed by Ipietoon Sponsored by Online Business Journal