Thursday, April 22, 2010

pureen warehouse sale datang lagi....

Posted by NaZa at 2:15 PM
tadi pi klinik.. seperti biasa monthly checkup for Naira..
berat 5.9kg >> 6.3kg
tinggi 62cm >> 64cm

sib baik naik.. aku tengah dok memikir ni camne sabtu ni... mmm.. ada pureen warehouse sale.. tak pernah miss kecuali dalam pantang. hihih ... masa ni la aku beli baju or stock up my toiletries.. oleh sebab family hubby ada kat umah this week, ingatkan nak mintak tolong mak mertua aku jaga kejap anak-anak ku itu... tapi....... si Naira plak sekarang ni taknak dah dengan orang lain kecuali aku, papa n bbstr dia. huhuhu.. bile orang selain yang tertulis tu pegang, dia menangis macam kena dera. huhuuh... kejap je lagipun nak pi dalam 2 or 3hours je..

pastu nak anto ke umah bbstr, dia plak berniaga sabtu ahad. huhu, abih tu camne... rugi woo tak pi.. huhuhu.. abih plan aku... naira..naira.. tadi pun bile nurse dok ukur tinggi dia, aku terlindung disebalik nurse tu, muka dia dah cembeng... sebab nampak orang lain... lorrr... lain bebeno la sikap dengan fakhry yang mesra alam ni... ish.ish... harap-harap dia dapat membiasakan diri dalam 2 hari ni dengan mak mertua aku. hahah... sesuka hati je aku nak suh diorang seme jaga.. kihkihkih  padahal aku tak bagitau pun lagi.. tah-tah diorang nak balik dah. .. punah harapan..

4 comments on "pureen warehouse sale datang lagi...."

bie on April 22, 2010 at 4:08 PM said...

angkut je smua pi warehouse hihihi...naira xnangis kot kat sana...dok ralit tgk org rmi hihihi

myDreams on April 22, 2010 at 11:33 PM said...

buleh dia tolong mama pilih barang utk dia skalli...

Ens/Lynn said...

sorry terguna nama komersial plak..huhuhu

NaZa on April 23, 2010 at 9:19 AM said...

nampak gayanya memang kena bawak la... tapi jenuh la nak angkat barang, nak pegang naira lagi. dah la orang ramai..

 

MySelf MyView Copyright © 2009 Paper Girl is Designed by Ipietoon Sponsored by Online Business Journal