Wednesday, June 2, 2010

cuti-cuti kampung losong..

Posted by NaZa at 3:19 PM
baru lepas bercuti panjang. balik kampung losong.. pi wedding sepupu hubby. suppose semalam keje tapi sebab ngantuk sangat n penat sebab sampai rumah pukul 2pagi.. ingatkan nak amik halfday. tapi lepas je hantar bebudak ni pi umah babysitter, terus melencong tempat lain. berdating berdua dengan hubby. ihihih.. malas plak nak keje...

balik kampung, naira langsung taknak dengan orang lain.. papa n mama sahaja.. kalu tinggalkan kejap je nangis, kalu abang fakhry ada dok main2 dengan dia, ok la sket. huhu.. dah kenal orang. skang pun tengah exercise tangan, lutut n punggung untuk merangkak plak.. cubaan berdiri dengan berpaut meja pun sudah..

mood nak update blog takde.. setakat ni jela aku menaip. emmm

bas kayu. acara wajib bile balik kampung kena naik bas. sebab bangun pagi ayat yang keluar dari mulut fakhry " nak naik bas"

 dalam bas sebelum dua2 tido..

bergambar sebelum naik bas. hihi

pengantin baru..
 aktiviti lain semasa balik kampung adalah "main pasir-pasir di pantai". gambar di cilok dari FB adik ipar...

3 comments on "cuti-cuti kampung losong.."

MaSLiNa on June 2, 2010 at 3:29 PM said...

bas tu blh jalan ke atau tipu2 je.. 1st time aku tgk nih.. unik sgt (ke aku yg jakun?? :P)

NaZa on June 2, 2010 at 3:57 PM said...

bas betul la, siap ada aircond, decoration dalam kain songket, luar kayu.... kire bas pelancong la.. leh bawak tempat2 menarik kat KT. pasar payang, taman tamadun islam, kepok lekor losong, muzium, n lain2 tempat. sila la datang melawat terengganu. hihi

noniey on June 7, 2010 at 11:10 AM said...

acara wajib aku.. gi pantai batu buruk.. main kite.. huhuhu..

 

MySelf MyView Copyright © 2009 Paper Girl is Designed by Ipietoon Sponsored by Online Business Journal