Monday, June 21, 2010

Fakhry 2tahun 10bulan, Naira 8bulan..

Posted by NaZa at 12:30 PM
lamanya tak update blog. malas skang ni.. lagipun macam tak berkesempatan.. kalu kat rumah memang la tak sempat nak update. fakhry dan naira masing-masing menagih kasih sayang kat mama dia ni.. bile si adik dah makin menghampiri, si abang dah terbaring atas riba mama dia.. bile si adik dah sampai, apa lagi, dilepuk abang dia kat muka atau pun duduk je atas perut abang dia.. ganas sket la si adik ni.. main tarik rambut, gigit kaki abang dia la.. dah si abang plak gembeng sket, kena kaco dengan si adik, berlari mengadu ke mama.. hahah..

fakhry memang kuat merajuk skang, marah sket merajuk masuk bilik. macam semalam, papa marah sket, merajuk masuk bilik, peluk bantal nangis2 sket, kalu dipujuk, lagi kuat dia nangis. pastu dok cari aku ngadu.

fakhry : papa marah kiat ( nick name yang dia create sendiri faKRY izzAT)
mama : fakhry buat papa marah. fakhry buat apa?
fakhry : takde punnn... nanti mama marah papa yek. pukul papa...

hahah. sabo jela.. suh balas kat papa dia.. pandai je.. sebutan fakhry fail sket bab 'ng' dibelakang. kalu abang jadi abam. sayang jadi sayam.. seme ditukar ke m.. cakap mmg la banyak dah.. bunyi apa je tanya "apatu? "  bile kite jawab, dia tanya lain .. kadang-kadang aku pun dah taktau apa lagi nak balas supaya soalan tu sampai ke akhirnya..

naira plak dalam process belajar merangkak.. kalu atas tilam ok je merangkak tapi bile atas lantai tak nak plak.. maybe sebab keras n lutut dia sakit kot.. suka la sangat memanjat. rak tv, meja komputer aku, kerusi meja abang dia, kepala katil.sofa, dah bape kali terjatuh terlentang riso je kepala dia.. huhu. suka sangat berebut mouse laptop aku.. sekarang bile tinggalkan kat rumah babysitter xde la nangis.. tapi kena la suap something dalam mulut sebab dia memang suka makan. lagi dia suka makanan orang lain, dia punya sendiri susah tul nak bagi makan.

 sila abaikan pemandangan yang lain. hihi


fakhry swimming.. nanti aku upload video dia berenang. hihi

1 comments on "Fakhry 2tahun 10bulan, Naira 8bulan.."

kirana on June 21, 2010 at 12:58 PM said...

anak no 2 kot lasak ganas ..hehe sama cam aisya ...aku tak bagi dia lari jalan merata..dia cakar muka aku...gigit bahu aku..garang sungguh

 

MySelf MyView Copyright © 2009 Paper Girl is Designed by Ipietoon Sponsored by Online Business Journal