Thursday, September 30, 2010

Apabila dua beradik bermain bersama

Posted by NaZa at 12:48 PM
1. mula-mula, sorang tolong taburkan bedak, yang sorang lagi ratakan..

  2. baring atas bedak yang di taburkan...

 3. angkat kaki.. bersedia untuk bergolek..
 
 4. golek kiri dan kanan...

 5. panggil mama untuk menunjukkan hasil seni diorg..

 6. hasil seni si abang.. make up kan ultraman kesayangan..


7. hasil seni si adik.. abih penuh bedak di muka dan baju...

p/s: sekarang kat rumah kena pasang gate sebab naira dah pandai pi dapur and bilik air sendiri.. bahaya... tak mahu perkara buruk berlaku nanti.. kalu fakhry dulu. dia takkan melepasi border yg aku letak gate skang ni.. so memang aku tak perlu pasang gate tu pun masa dia kecik..

2 comments on "Apabila dua beradik bermain bersama"

faiz said...

abis separuh bedak pureen...

ana-kirana on October 5, 2010 at 4:55 PM said...

****pengsannnnn**
tekejut tgk muka macam momok dah jadi

 

MySelf MyView Copyright © 2009 Paper Girl is Designed by Ipietoon Sponsored by Online Business Journal