Wednesday, September 29, 2010

kuda ku lari gagah berani..

Posted by NaZa at 2:32 PM
balik terengganu masa raya, sempat la pi singgah kat pantai batu burok. fakhry la sibuk nak naik kuda.. tapi bile sampai depan kuda, pegang pun taknak. penakut tul. padahal sebelum tu dalam kereta, cakap berani la, nak naik sorang la.. sabo jela..tapi aku paksa juga, sebab nanti lain kali dia ngungkit plak nak naik. naira pegang kuda ok je.. usap2 kepala kuda tu.. pastu nak suh naik kereta kuda.. yg tu mahal la, dewasa 1 kepala rm5, dah tu kalu kitorg seme, mau rm15. membazir je..sib baik last2 ada la sorang budak tu naik kuda, so bila dia nampak dah ada orang naik, dia pun berani la.. tak mahal pun sekali pusing rm3. tapi fakhry 2x pusing org tu bawak.. pastu ada la org tolong pegang, kang jatuh susah je.. tu pun nak suh papa dia pegang kan, tp maaf la papa mu itu sakit kaki la..
  
muka takde perasaan.
   
ada org tolong pegang kuda, n pegang dia takut jatuh kan.. baru la senyum sket... nak melambai kat mama pun takut-takut
 
bersama kuda...
 lepas naik kuda terus dia kata, "lupa la nak amik layang-layang kiat".. layang-layang ada kat dalam kete, jenis beli bleh bukak seme, simpan dalam plastik tak rosak.. jimat la xyah beli lagi.. hihi..

mama dan fakhry. baru lepas pi open house, tu yg berbaju kurung. feeling2 wanita ayu. ekeke

dia main sekejap je, aku yg kena pegang layang2 tu, dia pi main pasir, sabor jela.. lepas tu nak main air plak. tapi sebab aku pakai baju kurung jekan, benarkan dia main kan gigi air je..

saya anak malaysia... ^__^

0 comments on "kuda ku lari gagah berani.."

 

MySelf MyView Copyright © 2009 Paper Girl is Designed by Ipietoon Sponsored by Online Business Journal